Jobb på semestern ?

Ja imorn ska jag gå ut och jobba, en kort dag men ändå.
Jag ska ju egentligen vara ledig, meen är man vikarie
är man, och man förtjänar ju ingen lyx direkt.

Jag och Tommy har varit till "fjällen", jag får inte kalla det
fjällen för honom utan vi säger Arjeplog.
Det var mysigt att bara fara iväg jag och han.
Men fisket var ju inget vidare.
Lågtvatten = inge fisk.
Helen = dum

Igår var jag med Susanne Antonia o Moa, vi lekte kurra med dunk
och var uppe sent.
Idag bjöd jag och Tommy dom på middag, förrätten var god
men varmrätten råkade jag ju göra för stark så det blev knappt
ätbart. Men man kommer ju minnas middagen iaf, haha.


Usch, säger jag bara,
Nu är det över. Vi ses i Oktober !
     Och Jessica den rackaren har farit iväg och lämnat mig.
     Just när jag ska börja i eländet.
      Fy ! Men ha det så roligt på din semester.







pok

Kommentarer
Postat av: Anders

Kurra med dunk... shit.. det var inte igår :)

2009-07-17 @ 10:36:57
URL: http://salami.blogsite.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0