Fiske, Regn

Jobb idag 8-17.

Nu är jag med Tommy. Jag ska inte säga vad vi*  gör, men det innehåller
blandannat någon som jag vet läser min blogg...
Ikväll var vi ut och fiskade gös med Tommys kompis Claes.
Men bara för att han aldrig fiskat gös förut så blev det ju såklart ingen.


Allt känns trasigt och bakvänt.
En av de viktigaste personerna i mitt liv prioriterar bort mig.
En annan av dom flyttar från min ö (grubbla, sen fråga om du inte fattar)
En annan, som verkligen var bäst, han är...luft?

Och min dator är störd, jag vill bara kasta ut den genom fönstret och hoppas att
någon trampar riktigt hårt på den sen.

Jag hör rykten om en vikariefest, jag peppar !



Bra Musik FRÅGETECKEN enter


Nu äre fika som gäller, och sova bland burträsk myggen.
o såklart med bästTommy
Gonatt, POK

( * vi och vi, HAN)

Kommentarer
Postat av: Anders

Sorry! :(

2009-07-24 @ 00:20:37
URL: http://salami.blogsite.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0