Nu är det lördag igen...Eller vänta, det är det inte.

Jobb...jobb...jobb...

Varann helg. Kul. Hela veckorna. Bra.
Både och... Bleh.


När jag gick buggkursen tyckte jag det var lite jobbigt varje söndag.
Nu känner jag bara suget efter att få fara och svänga mina lurviga.

Rolandz - Nu är det lördag igen

Med julklappsen går det frammåt men jag vet inte vad jag
ska köpa till familjen. Känner mig ej nöjd.
meen  Min julgran är då Lätt finast. Tack Suss o Karro.

Känner en förkylning komma smygande och det suger.
O just ja, om ni inte hör av mig nå mer efter imorn så
kan jag har avlidit i förtid. Jag ska till min dödsfiende Tandläkaren.
De va en riktigt mardröm sist och nu är det dags igen att dra Visdomständer.
Varför fiår man ens dom tänderna ?
Hiiiiimlaaskiiit.

Memories


Kom in å baka hos mig vettja ?


Jessika, du är fettFIN
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0