Tomma skellefteå

Ja nu är det sant. Antonia for imorse och lämnade oss till vårt
   öde här,  Men vi får försöka klara oss.
Det känns inte alls bra just nu, men jag hoppas att det kommer
   gå bra för henne. Att hon får kul och äger alla !
Igår åt vi kräftor och sen blev det "Sommaren med Göran" på bio.
Filmen var mest pinsam men den hade sina stunder.
    Jag kommer sakna dig supermycket Antonia!

        

        




Jag o Tommy har lovat varann att vara ute o springa minst
två gånger i veckan, men förra veckan sprang jag ingen gång.
Först ont i foten efter den lilla olyckan, sen kände jag mig
förkyld, jag vet, det är ingen ursäkt men jag ska faktiskt
ut och springa om en liten stund.
                    
Gaammal bild            

En ganska kul grej är att jag börjat prata med en "gammal vän".
      Dan !!!

måndag ska vi börja gymma! - peppapeppa
Det ska bli så himla najjs.
På fredag ska vi till honom och ha det trevligt, kika på hans nya lägenhet.

Joo, jag (o alla andra kommunanstälda) fick matbiljetter till Matfesten som är i helgen
här i staan. Det var ju jätte snällt och jag tackar och bockar.


Kl 7 ikv blir det prommenix med Vicky.
Imorn blir det lunch med Jessica.
O före det stan med JessiKa.

POK folket
hejrå

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!!

Vad kul att du tittat in=)

Nyfiken i en strut, hur hittade du min blogg??



Kramizar Emma

2009-08-26 @ 20:28:30
URL: http://liljan.blogg.se/
Postat av: Emma

Aha...det var så det låg till=)

Tackar och bockar för din snälla kommentar!

Hoppas du inte sliter ut dig nu på jobbet men jag tycktes mig läsa att du har en resa bokad!?



Kramizar Emma

2009-08-26 @ 21:28:06
URL: http://liljan.blogg.se/
Postat av: Veronica

Inte har man fått några biljetter dit inte, så ät för mig med! ;)

2009-08-26 @ 22:47:27
URL: http://veroniiicaw.blogg.se/
Postat av: Emma

Hallå!!

Jaha...ska du bli taxidriver??

Ja i vårt jobb så har man väl vanan inne att flänga överallt=)



Jo tack det känns lite bättre men min mage är inte min vän för tillfället så det är därför jag inte jobbar!!

Hoppas allt är bra med dig

Kramizar Emma

2009-08-27 @ 11:08:13
URL: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0