Spotify

Det skulle regna idag entligt prognosen, kom en tvär skur sedan var det hela över.
                Sånt gör mig glad !
Sitter och äter vindruvor och ska strax hoppa in i duschen för jag är nyhemkommen
från min löparrunda. Gick hyfsat idag men hunden är seg.

Jobbat idag, 8-13.
Ledig igår och imorn, lycka.
Jobbar denna vecka utan Jessica för
hon har dragit till fjälls, jag är lagom avis.

Helgen som var jobbade jag, som ni alla vet så sken solen
och det var olidligt varmt. Det gick typ inte leva.
Tommy har blivit schvart. Orättvisa.

Har varit med Jessika lite på sistone. LYCKA.
O det har lite smått börjat pratas om en utlandsresa, men men..
                                                                                                     vi fååår se.

O detta måste jag ju berätta. Vi var och bowlade igår. Jag Jessika Anders o Tommy.
Min första strike? Jajjemen, den gick med bullerochbong. Och när jag kollar på skärmen
märker att jag gått före Tommy och gjort streiken på hans rad...
Vad ska man göra, Varsego.


Nu är ett datum satt, 31 Aug, U and Me Suss ;)

Solong, P
OK

Jo just det, mina
rayban gick sönder
igår, suuuug


Kommentarer
Postat av: Anders

Det blir en utlandsresa i September! En sista minuten! :)

2009-08-12 @ 16:28:53
URL: http://salami.blogsite.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0