Idag : Ledig, sol och lite att göra, så himla skönt.
      Men det är två eller egentligen tre personer
      som stör min lugna dag. En är min kära kusse,
      Vars är du nu då och vad har du tänkt ?
Den/dom andra är inte lönt att prata om
jag har funderat och funderat men det blir
bara fel. En och en halv vecka har det iaf gått nu.
    Ska jag ringa ?


Antonia o Suss är hemma nu.
A fick sin nya mobil igår så hon gick inte prata med på hela kvällen igår, haha.
Ikväll blir det att hjälpa Karro.

Det går dom åt rätt håll
:
Min kära mobil, ja vad ska jag säga, jag är glad och stolt över den,
Tappade den igen idag och den lagade sig själv, haha, KING
Skatten har kommit nu och den kunde inte kommit lämpligare.
     Någon som var tråkigt är att jag missade vikariefesten igår, de va ju lite dumt.

                                                                                                                    
                        
  
 Ut i solen.
                                     Solong suckers.
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0