No rain

Äntligen har solen återvänt till vår lilla stad.
Men såklart jobbar jag men på luncherna
sitter jag ute och solar. Det är perfekt.

Nu har det gått drygt en vecka, jag känner mig så sviken och sårad.
Jag trodde verkligen inte att du kunde vara så...


Ja men Susanne och Antonia har lämnat mig och dragit iväg, känns tråkigt
men dom kommer ju som,tur,är snart hem igen. Jag längtar.
Nu har jag ju även en tråkig sak att berätta, Karro har hittat en lägenhet och
flyttar för fulla muggar. Jag följde henne och kollade på den igår, den var mysig
 och kommer nog bli skit snyggt där för Karro har snygga grejer.

Nä nu ska jag gå ut o bättra på brännan. Solong.
pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0