Dålig uppdatering


Ohyes indeed, jag har varit väldigt dålig på att uppdatera.
Hände massa skit förra helgen som jag inte orkat skriva om,
  är du någon som är något vet du säkert redan om allt eller
    så har jag glömt berätta.


En sak som jag är sugen att skriva om är mina så kallade "vänner".
Vänner som bara dyker upp när det bjuds och bara svarar på tilltal.
Och man märker verkligen vilka
  som är ens sanna vänner. (o ni är bäst ! )
   
BFF ?


Jag Tommy o Jimmy har just varit o spelat discgolf, jag sög som vanligt.
Jimmy gjorde en one time thing, han råkade kasta upp sin disc i ett träd
och där satt den. Vi kastade discar pinnar stenar tegelstenar (!) mm.
   Säkert i 20 minuter men tillslut så, haha.

Nä nu ska vi grilla o mysa.

   POK suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0