Surfer


 Ja nu är jag hemma på lunch.
 Jag åt typ världens godaste lunch :
         Blöta med skinka !
  muummaa !


MusikEstetarna var jätte duktiga igår, alla är så duktiga.
Och en tjej som jag känner i den klassen var ju huur duktig som helst på att sjunga.


Imorn flyr alla stan, Karro Tommy o Jessika.. Men jag ska stanna kvar.. för jag jobbar !
     Kul..

  På mitt jobb borde det finnas regler för hur man ska få jobba.
  Det blir min andra Valborgs på två år.
  Det behövs TVÅ personer på kvällen, och i våran grupp är vi typ FEMTON.
  Så varför måste jag jobba den kvällen igeeeeen ?!
           Orättvisa !



Hejdå !



Kommentarer
Postat av: Linn

hej gumms! :) allt är bara bra med mig och det är ju klart att det är okej!, jag ska länka dig med! OJA, jags ka lägga ut en bild på dom sen ska du få se ;) första gången man går i 10 cm :P

2009-04-09 @ 10:54:29
URL: http://linnmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0