Soppa


 Jobbat idag. Sen solat lite och sen lagat en god soppa.
 Den innehöll :
  •   Morot
  •   Broccoli
  •   Lök
  •   Grönsaksbuljong
  •   Vatten (tro det eller ej)
  •   Pasta


Jag och min sambo Karro har kommit överens om att vi ska förändra våra liv (lite iaf)
Inget godis, inget fika och inga onyttigheter.
Bara på lördagar får man unna sig något litet.
Hittills i veckan har det gått ganska bra, vi har gjort upp en matlista.
Jag känner mig bara lite "hängig" utan allt socker. Så jag ska ta och köpa lite rosenrot.
 Ikväll är det "Du är vad du äter" på TV3.


 Trevlig kväll !

Kommentarer
Postat av: jessica

det var det värsta, så duktiga ni är då ;D

btw du är mer än välkommen att hälsa på oss i turkiet om du har vägarna förbi, kmr nog bara vara där en månad som det ser ut nu.:P

2009-04-01 @ 21:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0