Gaaaråå & Suusa


     Idag har jag jobbat, var helt slut i huvudet mot slutet.
     Men ikväll var det kul, vi spelade Halo.
     Alltså jag "Gaaråå" & "Suusa".
     Imorn blir det Halo 3 hos Ante.


                   Helgen ?     Jobb, vad annars.
                              3 av 4


 Jag tror jag ska se dokumentären på 3an kl 22.00
Sen  blir det godnatt o sova.

oglarre                                                                                                                             vatten
                                    lite snor                                                 tomatplanta                                                     y?
     radiotjänst                                                  jobbarhelg                                                 osocial                                 kurs
                          w2d?                                                                  SC, smsa !   
                                          slut
.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0