Bilprojekt

En helt vanlig fredag. Igår hade jag Måndag i min hjärna så det var ju en glad överraskning.
Jag kom fram till en sak på jobbet idag, jag måste börja hänga med i konversationerna och inte helt plötsligt börja prata om något annat som inte alls har med saken att göra.

Lunchen blev Kräftsallad med couscous ( + äpple, advokado, sallad, gurka, tomater och en superdog sås av bla CF och  
                                                                                                                                                                                             mangochutney)




Nä nu ska jag cykla tillbaka till jobbet, bara 5 timmat kvar.

Upcomming: Vikariefest ! (frågan är bara när ! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0