As we go on


Idag jobbade jag 7-13
Skönt med en kortdag, sen var jag och Susanne (& Zigge)
 o grillade i Suss's stuga. I regnet. Haha, men vi fick igång brasan.
           Bra gjort av oss !

Sen gjorde vi snögubbar, ska leta reda på min sladd
 till datorn från telefonen så ska ni få se, om ni påminner mig.

Ska till Antoina och se film med henne och Suss,
        fick just ett sms om att det blir BASTU också.
        Kan det bli bättre då?


Vicky, ha en bra resa, njut av värmen om det är nån och ta det lugnt, du är bäst !


Jag var och såg på musikestetarnas föreställning, (som förövrigt ägde !) det är som blandade känslor.
Trodde aldrig jag skulle säga dethär men jag saknar skolan, folket och omgivningen.
Meen, det är , det var och det kommer bli .
Det finns ju en utbildning jag som är halvsugen på att söka, men dels är det ekonomin som stör.
Och jag vill ju inte vara bortrest halva året från babe och alla bästa.
Resekonsult.


Trevlig kväll.



Imorn ! ADAMS STUGA !    smsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0