Anka


Idag har jag jobbat, 8-13.
Efter jobbet gick jag och min arbetskompis Jessica upp till solbacken.
Jag hittade inget och hon hittade en parfym som luktade mumma.

Igår (hör och häpna) var jag ute och sprang med Tommy, han var ute och vallade mig. haha.
Så idag har jag jätte träningsvärk, lagom jobbigt.


Festen hos mig var super kul.
Här kommer några bilder:

   

     

        




Valborgs är förstörd !


                                                                                      godisförbud
              Bärgrej                                                                                                             bladlöss
                                     kanal5                       Ume->imorn                                                                        why?
                                                   Poo                                             naglar
 


Kommentarer
Postat av: Nelli

Naglar? Bärgrej?

2009-04-22 @ 10:21:29
Postat av: jessica

vad läckra brillor du har ;)

2009-04-22 @ 18:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0